مجموعه اتاق فرار سیلا اسکیپ
سیلا اسکیپ یک مجموعه اتاق فرار واقع در خمینی شهر اصفهان است. ما در سال 1402 تاسیس شدیم و از آن زمان به یکی از محبوب ترین مجموعه های اتاق فرار در منطقه تبدیل شده ایم. ما اتاق های فرار مختلفی را با موضوعات متنوع ارائه می دهیم که برای همه سنین مناسب هستند.
ماموریت ما
ماموریت ما این است که به بازیکنان خود تجربه ای فراموش نشدنی ارائه دهیم. ما می خواهیم آنها را به چالش بکشیم، ذهن آنها را تحریک کنیم و به آنها حس هیجان و هیجان را بدهیم.
ارزش های ما
ارزش های ما عبارتند از:
- کیفیت: ما به ارائه خدمات با کیفیت بالا متعهد هستیم. اتاق های فرار ما با دقت طراحی و ساخته شده اند و توسط تیمی از حرفه ای ها اداره می شوند.
- تیم: ما یک تیم متحد هستیم که برای ارائه بهترین تجربه ممکن برای بازیکنان خود تلاش می کنیم.
- خلاقیت: ما همیشه به دنبال راه هایی برای نوآوری و بهبود تجربیات اتاق فرار خود هستیم.
برای رزرو اتاق فرار خود، لطفاً به وب سایت ما مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.
ما خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم تا یک تجربه فرار فراموش نشدنی داشته باشید.
درباره سیلا اسکیپ
در افسانههای یونانی، سیلا scylla یک هیولای دریایی با شش گردن مار، سه ردیف دندان کوسه و چندین سر سگ بود. او در یک صخره در تنگه مسینا زندگی میکرد که مقابل گرداب کاریبدوس قرار داشت. کشتیهایی که از تنگه عبور میکردند باید از میان سیلا یا کاریبدوس عبور میکردند. عبور از کنار سیلا به معنای از دست دادن چند ملوان بود، در حالی که عبور از کنار کاریبدوس به معنای نابودی کل کشتی بود.
اصطلاح “در بین سیلا و کاریبدوس” به معنای قرار گرفتن در موقعیتی است که در آن هیچ گزینه ساده ای وجود ندارد. در این موقعیت، فرد باید بین دو تصمیم، یا بین دو گزینه که هر دو دارای پیامدهای سختی هستند، انتخاب کند.
ارتباط سیلا با اتاق فرار چیه؟
در هر دو مورد، افراد باید با یک چالش دشوار روبرو شوند. در اتاق فرار، بازیکنان باید در مدت زمان محدودی معماها و چالش های مختلف را حل کنند تا بتوانند از اتاق فرار، فرار کنند. در افسانه های یونانی، کشتی ها باید از میان سیلا یا کاریبدوس عبور می کردند، که هر دو خطرناک بودند.
در هر دو مورد، افراد باید تصمیمات سختی بگیرند. در اتاق فرار، بازیکنان باید تصمیم بگیرند که کدام معما را چگونه حل کنند و چطور از منابع موجود استفاده کنند. در افسانه های یونانی، کشتی ها باید تصمیم می گرفتند که از کنار کدام هیولا عبور کنند.
در هر دو مورد، افراد باید با پیامدهای تصمیمات خود مواجه شوند. در اتاق فرار، بازیکنان در صورت عدم موفقیت در حل معماها یا فرار از اتاق فرار در زمان تعیین شده، شکست خواهند خورد. در افسانه های یونانی، کشتی هایی که از کنار سیلا عبور می کردند، ملوانان خود را از دست می دادند و کشتی هایی که از کنار کاریبدوس عبور می کردند، نابود می شدند.
در نهایت، ارتباط بین سیلا و اتاق فرار تا حد زیادی به تفسیر شخصی بستگی دارد. با این حال، این دو مفهوم دارای برخی شباهت های کلی هستند که می توانند برای ایجاد یک تجربه اتاق فرار چالش برانگیز و جذاب استفاده شوند.